Dopis Mikulášovi

29.12.2012 19:06

 

 

 

Dopis Mikulášovi

 

Ahoj děti.

Vy ani nevíte jak moc se stydím. Já jsem vás zapomněl pozvat na minulou pohádku - Začarovaný les. Ta moje hlava dřevěná! MOC a MOC se omlouvám.  Jak já jsem byl rád, když vás i tak přišel doslova rekordní počet. Celkem na obě představení kolem 100 lidiček!!! A to je opravdu rekord. 

Ale abych nezapomněl na to hlavní. Totiž, pozvat vás na odpoledne, kdy se bude psát dopis Mikulášovi. Teda v krátké loutkové pohádce. Potom se vydáte na cestu kolem světa. Navštívíte Ameriku, Afriku, Čínu, Antarktidu a samozřejmě i Česko. A všude vás bude čekat malý úkol a také malý dárek. A nakonec přijde  Mikuláš s andělem a čertem. Teď mě napadá. Co kdyby jste vy také nějaký dopis Mikulášovi napsaly, nebo namalovaly obrázek. Ten by byl moc rád.

 

Všichni se na vás moc těšíme 

 

   1.12. 2012   v kulturním domě Přibyslav          

začátek  ve 14.00  hod

Vstupné děti 10,- Kč  a dospěláci 20,- Kč

 

 

—————

Zpět


Kontakt

Loutkové divadlo přibyslav

Kulturní dům Přibyslav
Husova 555



Kontakt č.2

Kulturní zařízení města Přibyslav, příspěvková organizace

17.08.2014 13:15
www.kzmpribyslav.estranky.cz

—————